I wanna drive you into the corner and kiss you without a sound

Under den här senaste veckan har jag jobbat konstant, 10 timmars pass med en rast. Jag är så trött (och rik) att det är otroligt. Har även fått magsår och det börjar kännas att jag inte sovit ordentligt sedan jag kom hit. Saknar verkligen min egna säng, så skön och stor att jag inte vill tänka på saken.

Det är just det här som gör att jag inte bloggar nu..mina inlägg blir ju bara fyllda med ångest, jobbiga ord och det är inte roligt att läsa. Men på fredag tar jag tåget hem vilket är ren och skär lycka och mina inlägg kommer nog inte bli fler men så mycket bättre och gladaree.

En lycklig sak kan jag ju berätta, pappa och jag gick Brudslöjan idag. Och Brudslöjan är ett vattenfall som ligger nästan exakt vid gränsen till Norge, dock på den Norska sidan. Stigen till är super vacker och underbar att gå. Iaf, det fick mig att må lite bättre, älskar att fjällvandra och ta upp min samiska sida,hehe. Imorgon ska jag gå Blomsterstigen med pappa innan jobbet, fjällvandra jaaapp.

Nu är det dax för duschen och sedan sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0