I throw my wand up in the air sometimes

Imorgon ska äntligen mitt hår börja se normalt ut, en tripp till stadens frisör och sedan hoppas jag att det ska bli blondare och se lite trevligare ut. Mitt hår har inte solblekts allt under sommaren, med tanke på att jag kände en konstig dragning till att vara uppe bland fjället och regnet under den somrigaste månaden, så jag tänkte att det var tvunget och bli lite blondare när jag ändå inte blir brunare, bara för att jag inte ska vara samma sak.

Fick ihop åtta timmar idag och även en två timmar fjällvandring med pappa. Detta liv börjar ta död på mig, så imorgon är jag halv-ledig. Dagen ska spenderas att packa ihop allt, köpa allt behövligt och rent ut sagt bara göra mig klar för fredagens hemresa. För nu är biljetten bokad och då väntar en misslyckad överraskning som börjar på i.




Har min humör försvunnit eller är det här roligt?




Kommentarer
Postat av: Jasminis

Det var as kul hehe

2011-07-27 @ 00:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0