Välkommen hem älskade engelska hemmafru

Efter att ha gråtit ögonen ur mig under hela premiären, speciellt alla talen, så somnade jag ganska lätt. Om en timme börjar jag jobbet igen och sedan ikväll får jag besök av mor och far! Ska bli skönt med sällskap + dom ska städa, diska, tvätta och laga mat innan jag kommer hem så att jag slipper göra det själv. Sen ska det även bli gott med riktigt mat, har levt på soppor, nudlar och yogurt.


Josefin Karlsson är även hemma från att ha spenderat ett år i drömmarnas land, USA. Så jag har längtat efter henne! .
Ni som inte vet så är Josefin en vän jag lärt känna genom familjen, vi brukar åka till England tillsammans. Det var så vi lärde känna varandra från första början.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0