When everything goes wrong..fml

Worst.Day.Ever. Jag skojar inte, började tro att det var fredag den 13, att jag haft sönder en spegel, sett en svart katt gå över vägen, gått under en stege..ni förstår. Under städningen idag så lyckades jag förutom att ha sönder flera glas, spilla ut allt som möjligt kunde spillas ut, glömt bort allt och värst..tappat min mobil i skurhinken. Tur eller? Snubblade på en tröskel med mobilen i handen och såg hur den flög mot skurhinken, i slow motion som man ser i filmerna och helt perfekt åkte den ner i skurhinken. Tror att den ville ta ett dopp, men fuck den. Nu måste jag köpa en iPhone 4 men tills dess har jag mammas mobil.


Saknasaknasaknamestmestmest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0