Biljetter till midnattspremiären av HP7, cheeck!

Long time no see..har inte orkat med den här saken. Försökt blogga men det har känt så segt.
Under dom här dagarna har jag hunnit med
  • Att sluta vara ledare på fotbollsskolan
  • Tjänat 800 kr
  • Spenderat tid med Fanny och Hugo i Södertälje och Nykvarn.
  • Sovit i södra skogen och blivit beroende av PH Danmark.
Ja, inte så underhållande för er kanske men det har varit ganska skönt "sommar-lovs-chill" och jag har haft det jätte trevligt med F och H iaf.

Under kvällen har jag tagit steget att beställt tågbiljetter från Storlien till Sundsvall tur och retur och biobiljetten till Dödsrelikerna del två! (ÅHHHHAPPYHAPPYHAPPYFACEx192932) En sextio mils tågresa tur och retur ska fan heller få stå i vägen för mig och den sista filmen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0