''''''''''

Inlägget igår..ja precis. Ända sedan jag kom hem från Kreta så har min dator långsamt börjat bryta ner. Vissa program har slutat fungera och det går inte att installera något på själva datorn. Nu går det inte att få upp något jävla internet...den är uppkopplad och allt MEN själva internet sidan går inte att få upp. Det spelar ingen roll hur många gånger jag trycker, den vill inte. Sen att båda mina favvis ringar (ena som jag köpte med Fanny i förgår.) är borta gör mitt liv så jätte mycket bättre. Jag tror att jag glömde dom på strandbadet så ska åka dit och kolla när jag packat klart.

Så nu sitter jag vid vår stört sega stationära dator och bara väntar på att bryta ihop. Hur ska jag överleva i Storlien utan internet, utan att kunna prata med mina vänner dagligen, utan att ha den minsta kontakt med omvärlden?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0