I'm gonna be the last one standing

Trevligtrevlig kväll har jag haft det hemma hos Isak som slutade med en promenad hem på landsvägen med trevligt sällskap. Har sedan jag kom hem spenderat tiden i sängen med jordgubbar och favorit programmet The big bang theory, ibland är livet härligt!

Det är dax och sova nu, så jag ska stänga ner det här. Är osäker på om jag kommer kunna somna..mitt rum har inte lyxen längre med hel täckande persienner så jag sover i ett ganska upplyst rum med ljuset rätt i ansiktet. Har alla andra somrar haft ögongrej över ögonen och som sagt hel täckande persienner så att jag sover i total mörker, det är bara då jag kan sova. Nu får jag gömma mig under täcket, vilket är ganska jobbigt när det kommer till syret...men ska sluta babbla och sova nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0