Jag vet att hon är söt men det måste bli du och jag

Hur går det att sakna något man aldrig haft? Ahfyfan, det är frågan...

Inte har jag bloggat, men det är bara för att jag har spenderat denna sommardag med Fanny i Skärholmen och på Heron. Shoppade lite trevliga och "välbehövda" ting. Lite tröjor, smycken, spel till Wii. Ni får nog aldrig se det om ni inte nu umgås med mig. Bion blev Baksmällan 2. Mycketmycket bättre än ettan, men jag gillar inte dom där filmerna riktigt. Fastnar absoult inte för dem och de är överskattade om du frågar mig.

Imorgon är det dax att börja packa..vad lägger man ner om man ska vara borta en månad? Hela garderoben? Allt man äger? Ah, något sånt. Så imorgon ska jag packa ner hela mitt rum(liv) i några resväskor och sen på onsdag drar jag och kommer hem i Augusti. En månad utan allt det normala..ska jag vara glad?


Gladare B-rud.

Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

fin blogg cheyen:)

2011-06-28 @ 01:25:46
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0