Keeping the Heart of Texas

Jag är tillbaka från de döda..snabb genom gång om dagarna som passerat.

Ulvhälls resan var otroligt överförväntan, hade skit trevligt och vi kom på några grymma ideer. Tror att det blir skit bra ifall dom går igenom, en verklig förändring!

Dagen då jag kom hem efter Ulvhälls så degade jag i soffan men efter att väntat tillräckligt länge och haft halvt gjorda planer så kom Fanny och föreslog Nykvarn. Det slutade på Hökmossen med gitarr och mysigt sällskap.

Idag har jag precis som alla dagar som innehåller fint väder degat i sängen, lekt på Youtube och gosat med Fanny. Senare på kvällen blev det en massa människor här men tillslut slutade det i mitt kök med bullar och mjölk med Kenny och Jesper.

Nu är det time för att sova, börjar bli lite sent för lilla mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0