Pack up all my things and get my ass out of town

Nu är det snart dax..Kreta. Ångesten över att inte ha packat allt  har tagit plats i min mage.

Dagen har bestått av en mycket trevlig klassresa till tekniska tillsammans med TE1. Gick runt på olika utställningar, lekte runt med alla experiment och insåg igen hur mycket jag faktiskt tycker om min klass..bara ett problem.

Efter Stockholm blev det Nykvarn och Olivia som gällde. Gick halvvägs in till Nykvarn från motorvägen med trevligt sällskap och fick sedan skjuts till centrum där jag mötte Olivia. Finare tjej får man leta efter, underbar rakt igenom.

Senare när jag var hemma fick jag träffa mina brudar. Träffades i en halvtimma i myggsvärmen och skiljdes sedan åt. Vi syns ju iofs om en vecka igen men en vecka är lång tid utan dom..

I sammanfattning av dagen har jag alltså umgåtts med min klass, sagt adjö till fyra av dom viktigaste personerna i mitt liv och sedan packat.

Nu ska jag måla naglarna och fundera över om jag ska sova..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0