Stanley Cup final!

It's timee, final matchen drar igång snart. Vancouver mot Boston, som ni normala kanske vet. Önskade mer än gärna att jag kunde följa den via live-tv, men jag ska upp jävligt tidigt imorgon för att ta hand om barnen. Så det blir radio medan jag sover..jag brukar vanligtvis lyssna på ljudbok men hockey kanske får mig att sova bättre.

Tiden efter fotbollsskolan var nice, spenderade hela med Fanny och en del med Hugo. Det blev en rund tur med Fanny först, från Nykvarn till Strängnäs. Det blev sedan tillbaka till Nykvarn där vi mötte Hugo, gick sedan på Nykvarns niors bal för att träffa Macke en snabbis och sedan hem, för att sitta i soffan med Fanny och kolla på Eva och Adam.

Annars har jag fått ett två dagars jobb på Thomas nästa vecka och med det så blir jag tusen kronor rikare. Ganska smått nice med extra pengar och det inte direkt länge.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0