Your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness

Jag är happygirl atm, jag har hittat biljetter till midnattsvisningen på DH part 2!! I sundsvall, 30 mil iofs...men så jävla värt. Pappa får helt enkelt köra mig, sen får jag bo på hotell resten av natten, filmen börjar ju en minut över midnatt, sen åka hem dagen efter. För mig låter det ganska perfekt, ska bara ta upp det med pappa när han kommer hem för första gången på två veckor.

Antingen så blixtrara det utanför mitt fönster eller så är det någon skön som fotar, men ska ändå gå och lägga mig. Första dagen på sommarlovet och jag lägger mig nu, haha, men jag är majstrött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0