Men mot gummi, glas & metall betyder ett mirakel inget alls…

Det var länge sedan jag gjorde så pass mycket under en dag, jag är helt slut! Sov först i fjorton timmar, bara med ett litet avbrott när jag flyttade mig från soffan till sängen, så man tror ju att jag ska vara fit for fight..lauuring.

Somnade nästan i bilen på väg till Strängnäs för att köpa en iPhone och en ny bil. Efter flera timmars prövande och åka runt så köpte vi en Volkswagern Golf Sport blablabla årsmodell 2011. En vit och fin bil som vi ska hämta nästa tisdag. Även pappa har köpt en ny bil, en Volkswagen Caddy, för en månad sedan. Så äntligen är båda våra gamla bilar borta!!
En iPhone fick jag dock inte, Expert i Strängnäs hade lagt ner och jag ska lämna in min nuvarande mobil samtidigt, och mamma ville inte åka till Eskilstuna så vi får ta det senare. Funderar på att vänta tills iPhone 5 kommer ut precis som jag tänkt, men frågan är bara när den kommer ut. 7:de september är datumet nu, men det kommer säkert ändras.

Kvällen spenderades med några girls hos mig. Skräckfilm, Astrid Lindgren och bullar i mitt vardagsrum var super gosigt. Sova blir det nu, morgondagen ska fyllas med något på Ulvhälls med skolan. Blir övernattning där så jag bloggar nog inte förens imorgon kväll. Bjuder därför på en random bild från England...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0