Sitter i min one piece och ska snart hoppa ner i sängen. Mår inte så jätte bra, halvt sjukt och jag har seriösa planer på att stanna hemma imorgon. Suprise, en tisdag? Nej men även fast jag inte har tränat idag så spelade jag match igår när jag var halvt sjuk och jag mår fortfarande inte bra.

Ikväll har jag inte gjort något alls, utan jag hade min välbehövliga 'Måndags mys'. Varje måndag kopplar jag bort mig från omvärlden och har även börjat tagit denna dag som pluggfri. Så jag lägger ifrån mig mobilen under hela kvällen och jag brukar även ha lite 'ta hand om mig' tjaffs. Problemet är att jag har träning på måndagar så det blir inte ultimat, men jag hade ingen träning idag så idag har jag verkligen vilat. Trotts det mår jag fortfarande inte bra, där av ska jag lägga mig.

Nu ska jag lägga mig och tänka på vad jag ska göra om jag råkar träffa Andreas Falk i sommar. Jo, för Hv's älskade forward har faktiskt en sommarstuga här och brukar vara här några veckor om året. Har inte haft den turen att jag träffat honom ännu, men sommaren kommer ju snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0