Every step you take, every move you make, I'll be watching you


Sitter och smaskar i mig mina fyra rosa jordgubbs kulor som jag fick köpa igår. Nästan värt att åka till Hedlandet bara för dom!

Dagen blev, precis som jag trodde, bajs jobbig. Kom hem sent igår till träningen och hade prov första lektionen. Vet inte hur bra det blev, kan nog inte satsa mer än vg, men det känns skönt att ha det avklarat.
Sen hade vi två till lektioner och efter det blev det utvecklingsamtal. Konstigt nog gick det super bra och allt han sa gjorde mig riktigt stolt. Tänk att jag klarar mig så bra på natur, haha!

Nu ska jag städa, prova en ny tröja mamma kom hem med och sen göra något annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0