Fall back into my life

Min power point ser ut som ett HELVETE, men nu bryr jag mig inte längre. Den får vara klar och mina klasskompisar får överleva.
Åkte hem vid tolv från skolan och var väl hemma runt ett. Somnade direkt i soffan med världens huvudvärk och sov i två timmar. Sen har jag pluggat, kollat på film till svenskan och sånt viktigt. Tyvärr har jag inte fokuserat på det viktigaste, nämligen glosorna i engelskan och naturpappret. Har även natur prov i veckan, och det har jag inte heller pluggat på..shame on me. Men får väl göra det senare, för nu serveras det semlor!


Ganska exakt ett år sedan på fet-dagen. Nästan glömt bort att jag faktiskt var brun hårig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0