I'm awesome.

Dagen har faktiskt varit ganska super. Värme provet gick över förväntan, sen hade jag bara en och en halv tråkig lektion kvar.
Tog nämligen lite semester från de sista lektionerna och åkte in med mina bästa vänner till min ena bästa vän stall. Där försökte vi hjälpa till med hennes häst, jag vet inte om någon förutom Saga var till någon nytta.
I slutet fick vi iaf rida ut och jag fick spenderade lite mer än en timme tillsammans i skogen pratande med mina finaste vänner medan vi turades om att rida på Lady, Lovisas häst.
Har fina bilder, men dom kommer upp senare via mobilen!

Nu ska jag avsluta en fin dag med att städa mitt rum medan jag kollar på How i Met your mother.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0