Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year

Äntligen, våren är på väg! Det ser inte ut och bli minusgrader på hela veckan, så nu har min skinnjacka kommit upp från kartongen igen.

Annars mår jag bättre igen, men jag kan fortfarande inte äta och har ont i huvudet. Känns lite som om jag aldrig kommer få upp matsuget igen, men jag har överlevt att äta lite mat förr så jag är inte ovan. Fick i mig ett äpple och två tuggor av en macka och snart ska jag värma lite pasta och se vad som går ner.

Idag ska jag beställa dom där skorna och ett Harry Potter spel till Wii, haha! Som den äkta nörden jag är så måste jag ha alla spel. Sen ska jag kanske ta mig ut på en promenad om jag orkar och plugga lite för en gångs skull, men annars ska jag bara mysa i soffan med min lika sjuka pappa!


Foto: Moi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0