Maybe this is wishful thinking, probably mindless dreaming..

Ett helt ägande hv i andra och i ledningen, men slarv från Larsson och det står 1-1. Slarv igen från Larsson, och 2-1. Nu ser ju inte läget så där jätte roligt ut, men jag är inte säker på att det såg roligt ut från början.
Även fast att inte vara i final för fjärde året i rad gör ont, så får jag väl ta det. Aik har ju trotts allt inte varit i slutspel sedan 1986 (HAHAHAHHAHA...andas..HAHAHAHHAHAHA).

En sak förstår inte jag, varför gör alla en sådan stor sak av att just Hv förlorade? Hade det varit t.ex. Färjestad hade typ ingen brytt sig, bara rykt på axlarna. Samma sak om någon är supporter för t.ex. Färjestad, är det mer okej än att vara det gör HV?
Jaja, nu ska jag radera bort alla fake supporter från min facebook och sedan sova.

Lång dag imorgon, säkert med massa äckliga människor som ska påminna mig om Hv's förlust.
Funderar på att missa spanskan, där är dom ändå flest. Känner att jag verkligen inte kommer orka höra om det här, men jag får nog stå ut. Jag är ändå stolt Hv71:are.


Kommentarer
Postat av: filuris

alla håller ju på så för att ingen trodde att det skulle gå som det gick för hv, eftersom att dom är ett sådant bra lag :D men nu får du heja med mig istället! pussar på dig världens finasteeee <3

2011-03-16 @ 16:39:49
Postat av: filuris

alla håller ju på så för att ingen trodde att det skulle gå som det gick för hv, eftersom att dom är ett sådant bra lag :D men nu får du heja med mig istället! pussar på dig världens finasteeee <3

2011-03-16 @ 16:39:58
Postat av: lovisa

fin bakgrund:)

2011-03-16 @ 17:00:35
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0