New!

Tog beslutet att göra om allt, drastiskt. Att ha allt vitt och sen en bild i sepia var okej ett tag, speciellt i vinter tid då allt annat också är tråkigt. Men nu när vårkänslorna kommer så var jag tvungen att göra något nytt.

Ska nu sätta igång och maila mina lärare om varför jag inte kommer kunna lämna in mina upg imorgon och sen ska jag göra det sista på min svenska. Grekiska gudar är så komplicerade..hur svårt ska det vara att ha lite struktur på familjerna? Varje gud har 12 barn med 9 olika fruar som i sin tur har 14 barn med andra män och den där guden har också 18 älskarinnor och 6 barn med varje. Kan inte alla bara ta det lugnt och ha lite mindre fruar, barn och älskarinnor?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0