Nykvarn, Olivia och vinst..

får summera min dag.
Ja, jag vet att det var länge sedan, men jag har inte orkat brytt mig.

Sov hos J i lördags, vi hade riktigt mysigt med bj och massa serier.
Idag så drog jag mig ganska tidigt hem för att plugga lite innan jag skulle till Nykvarn. Åkte in tidigt för att träffa finaste Olivia. Det var så länge sedan vi sågs så det blev ännu mysigare att sitta vid vårat bord på våran favorit restaurang och ta igen på allt vi har missat i varandras liv.

Matchen då, blev vinst mot Strängnäs med 9-6 där jag fick stå för ett litet mål. Helt underbar vinst blev det, speciellt med allt man har hört.

Nu ska jag nog göra lite knä övningar och sen hoppa ner i sängen.


Allt kan inte alltid gå rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0