OLIVIAS DAG!

Får panik när jag tänker på hur mycket jag har i skolan och hur lite jag gör. Det är ganska surt faktiskt, men jag har verkligen aldrig varit en person som pluggar mycket. Har alltid bara glidit med och fått bra betyg utan mycket ansträngning. Men nu vill jag verkligen ta tag i skolan, att få den där känslan att man faktiskt har gjort något riktigt bra är något jag saknat. Jag vill verkligen vara någon som har koll på allt, som gör mina läxor i tid, har en bra ordning på sitt liv.

Nu ska jag ta och skriva in frågorna, orkar inte bry mig hur svaren blir. Imorgon skulle jag ha sjukgymnastik, men jag vet inte om min tid i kvar för att jag har missat två möten. Ska därför boka in ett till nästa vecka, mitt knä börjar bli lite bättre men jag ska fortsätta i sex månader till.

Har glömt att nämna att finaste Olivia Bröms fyller arton idag! Har redan grattat henne massa, men tänkte att hon kunde få en i min blogg också. Hon är ju så underbar!





Kommentarer
Postat av: Olivia

DU ÄR BÄST, I LOVE YOU SO MUCH, TO MUCH! <3

2011-03-10 @ 21:48:23
URL: http://oliviab.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0