Seriesegrare för andra året i rad!



Hur skönt var det inte att se hur Davidsson avgör när det är sju sekunder kvar och seriesegern var vår för andra året i rad!
Duper bra match, underhållande och riktigt jämt i perioder. Men ja, HV vann och det var så fint att se dom live igen.
Blev så rörd när vi kom in i till rinken, att se dom stå där med ryggen mot mig, se deras namn på de vita tröjorna, att jag några tårar rann ner från min kind. Lite pinsamt kanske, men allt var så fint och helt perfekt.
Men det är bara att ta sig samman, för på måndag är den första kvarts finals matchen mot AIK. Eftersom Hv vann fick dom välja motståndare först och att ha hemma-fördel på alla matcher (och en miljon kronor såklart.hehe) så dom tog AIK. Pappa har lovat att ta mig på en match på hovet, can't wait!

Nej, nu har jag nog babblat lite för mycket om hv, så vi går över till morgondagen. Bio på heron, shopping på Skärholmen och självklart pizzabuffé på PizzaHut! Ska köpa den vita kavajen, en plånbok, kanske en väska och presenter!
Tar med mig systemen, så ni kanske får någon fin bild! Skulle tagit med mig den till matchen men glömde den.

Nu ska jag måla mina naglar bruna och fira segern med House!

OverAndOut



Att få fribiljett är alltid nice, men hade varit nice-igare om pappa sagt till att jag hejade på hv. Platsen var nämligen precis vid ssk klacken. Men det var ganska kul när jag var den ända på hela sidan som stod upp och applådera medan resten av klacken var på andra sidan.

Outfit. Syns inte så bra men en oversize tröja och svarta jeans.

Kommentarer
Postat av: andreas johansson

hälsa till sven , tack för skjutsen! :)

2011-03-06 @ 01:02:54
Postat av: Olivia

Du är så sjukt störd när de gäller HV men samtidigt sjukt göllig!! Då är de okej och vara ett efterblivet fan :) PÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖSSS

2011-03-06 @ 02:29:17
URL: http://oliviab.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0