Tattoo


Jag har alltid velat haft en tatuering. Eller inte bara en, utan några stycken som ska betyda mycket för mig.
Det är så jävla snygg, och lite sexigt, speciellt på tjejer.

Ett ställe jag alltid har älskat tatueringar, är på ryggen. En vältränad rygg är super snygg, och med ett tatuering där, rawr.
Därför har jag alltid velat haft något där, och nu tror jag att jag vet vad. Svalor.

Har fastnat för svalor, och inte bara på tatueringar. Svalor representerar självstädighet och frihet, något som alla vill ha. Svalor är sexigt på ett fint sett och det är något som representerar något så stor för att vara så litet.



Som här tillexempel. Precis nedanför bild nr1 sista svala, och storleken på antingen bild 2 eller 3. Jag älskar det och det är precis vad jag tänker skaffa mig när jag fyller 18.


1.
2.

3.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0