You say we're both little people and you like it that way

Sitter här hemma och tröst äter tårta medan dom vuxna kollar på finalen av 'På spåret' och mina tre favvis flickor ska äta gott, mysa på bio..helt utan mig. Det är ju pappas födelsedag, och då ska man stanna hemma. Var han liksom tvungen att ha det idag, vi som knappt aldrig ha tid att hitta på något alla fyra.

Men som sagt, jag får trösta mig med tårta och att spendera pappas pengar. Tre hv-tröjor, ett par skor och ÄNTLIGEN det där jävla spelet ska betalas in idag.

Nu sitter jag och lyssnar på matchen mellan aik och hv i kinnarps. Dommaren är en jetekåk och gav matchstraff till Falk. Men ska snart vidare till matbordet igen, åh så skojj!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0