Priset är skillnaden

Kan väl inte säga att dagen hade en perfekt start, två propp fulla bussar, massa krångel att ta sig till skolan och så var det kallt. Sen tror jag att mina solglasögon försvann då, jag hittar dom inte! Min älsklingar liksom...men såg att Hollywood.se hade rea, så jag beställer nog hem några nya om jag inte skulle hitta dom.
Men det blev lite bättre när jag fick vara med mina fina vänner, känna lukten av häst och missade spanskan.

Sedan jag kom hem har jag inte gjort mycket..bokstavligen. Min rumpa har suttit i soffan och mina fingarar har bläddrat genom kanalerna i hopp om något värt att kolla på. Såg att det var CSI Miami men när jag satte mig till rätta i soffan igen blev det paus.


Dessa två får det nog bli. De rosa är det rea på, alltså dom som jag tappat bort nu. De gröna finns för fullt pris, men dom hade jag förut och jag var helt förälskad i dom! Sen om jag lägger till dom får jag fri frakt..jag börjar bli lite för snål för min pappas plånbok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0