Hate us 'cause we're beautiful, well we don't like you either..we're cheerleaders!

Får panik över mitt individuella val! Det ska vara inne idag, och jag vet inte vad jag vill läsa.
Nu har jag som första: Foto, och programmering a&b.
Andra: Webbdesign, småföretagande och psykologi.
Såg att vi inte läste psykologi i våran kurs så då var jag tvungen att lägga till den, det kan ju vara ganska kul. Dock hoppas jag fortfarande på Foto och programmering, även fast små företagande inte skulle vara speciellt dåligt att ha gått.


I brist på annat att göra ikväll har mamma satt mig på bakning-tjänst. Otroligt tråkigt, men efter det så tänkte jag sätta mig och kolla på Bring it On igen. Hörde idag hur Julia och Linnea sjöng på rasmorna på spanskan och kom på att det var allt för länge sedan jag såg filmen.

Nu ska jag gå och slå på mamma så att hon blir tyst och slutar förstör mina trumhinnor med sin sång, sen är det middag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0