ω

Jag vet knappt fortfarande vad klockan är..jag har nämligen inte ställt fram min klocka så jag börjar undra ifall jag ligger en timme efter. Skulle just se snyggt ut, att komma en timme senare till provet och bara ha en timme på sig att skriva.
Tror att jag nog kommer behöva upp mot tre timmar för att jag inte ska göra så jälva många slarvfel. Jag har slarvat bort vg betyg och något mvg betyg bara för att jag ska vara så nervös innan provet.

Ah, men efter några timmar med näsan i papperna tog jag mig en välbehövlig paus och kollade på Fenomenet och Pensionärs jävlar på Semester, och sen var det The big bang theory, Underbar söndag, fenomenet var riktigt coolt och något som verkligen kommer slå igenom stort. Att det är live och att dom gör så otroliga saker är helt..ah!
Sen är ju Pensionärs jävlar och the big bang theory alltid bäst.

Nu ska jag sova, viktig dag imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0