Jealous minds think alike

Har inte haft tid eller orkat skriva förens nu, men tänkte slänga ner ett inlägg innan jag somnar iaf.

Skolan var väl som vanligt..urtrist men nödvändig. Känner mig mer säker inför detta matte prov än vad jag gjort för något, ändå är det här matte b. Men det är saker som formler, ekvationer vilket alltid har varit min starka sida inom matten.
När jag kom hem satte jag mig vid mitt fina Wii. Spelade lite donkey kong men jag har något otroligt temperament när jag spelar tv-spel så jag kunde inte fortsätta. Sedan blev det mys kväll för min del, en grym film vid namn Inception och en glas med cola och is!

Imorgon har jag först match i Eskilstuna mot Mesta. Något jag verkligen ser fram emot, mitt senaste mål var mot just dom och jag hoppas att få näta igen. Senare är det bara vidare till Axa sportcenter och sista elitseriemötet mellan SSK-HV. 500 hv-fans ska dit, frågan är bara om jag ska ansluta mig med dom eller ta våra platser. Pappa skulle fixa lounge platser och det hoppas jag att han gjorde!

Nu ska jag hoppa ner i sängen med House och mina drömmar.


mumz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0