What time is it, summer time..

..kanske inte, men vädret är så fint att man nästan kan tro det! Man blir så glad när man ser det, det betyder att våren äntligen börjar närma sig med stormsteg. Det får mig att längta ännu mer till sommaren, till solen, gemenskapen, kunna vara utomhus med ett par shorts och ett linne, att vara brun och allt som sommaren tar med sig. Allt är så bra på sommaren, det som redan är bra blir bara bättre.

Idag är det som sagt match i Eskilstuna och vädret har bara gjort mig ännu mer taggad. Ska gå och äta en god frukost och sen får vi se vad jag gör. Det är en och en halv timme kvar tills matchen, alltså har jag lite tid på mig att göra vad jag vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0