You don't know what you got until you missin it a lot

Tjejerna gick precis ifrån mitt lilla hus, J och L fick det bli. Det blev tyvärr ingen bakning, film! Eller ah, iaf för två tredjedelar..den sista tredjedelen låg och sussade så sött. Men vi andra såg på Pretty Woman och åt godis.

Imorgon har vi studiedag, om jag har glömt och säga det. Men istället för att plugga, som jag verkligen behöver göra, så ska jag till Eskil med Fanny. Vi skulle sola och hon skulle lämna tillbaka något, så vi tänkte att vi tar det i Eskil istället. Men får inte alls köpa något, får pengar den 28e och det är inte kort tid kvar, så jag har bara lite att överleva på tills dess och massa som jag behöver lägga pengar på.

Ska nog ta med mig lite upg i fysiken imorgon och göra när jag inte har något annat att göra..tryck måste vara det som jag haft svårast för under hela året i fysiken. Själva konceptet har inte fastnat i mitt huvud förens nu, då jag tror att jag börjar fatta. Men allt måste sitta som en smäck på tisdag, för tid att göra omprov är inget jag har. Jag har i princip ett prov varje vecka fram till påsk, en vecka är två prov inbokade, och allt detta är i matte eller fysik. Ni som ska börja på natur, det här är inte vanligt..men det kan hända. (vill inte skrämma upp er, så det kändes bra och skriva så..)

Ett nytt avsnitt av himym väntar och sen ska jag sova!


Kysss...OverAndOut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0