23.56

Inga ord. Vill mest bara här ifrån. Men eftersom jag har en plikt att skriva här så får ni stå ut med lite korta, ointressanta och allmänt tråkiga inlägg.

Nu ligger jag i min säng med nymålade naglar och redo för att sova. Imorgon väntar skolan, ett prov i koppling ska slutföras sedan är dagen bara fylld meningslösa lektioner. Imorgon väntar även första dagen av den här tre dagars långa vecka som jag har framför mig. Or make that two...onsdagen är betygen satta och jag kan inofficiellt säga att jag kan checka av år ett på gymnasiet. Sedan åker jag iväg en vecka för att komma tillbaka till sommarlovet och firandet av mina äldre vänners student.

Klockan är snart imorgon så jag ska sova nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0