And soon I'll be there

Jag går sönder snart. Skolan kommer att bli min painfull death. En månad kvar ska jag försöka hålla mig kvar, sedan åker jag på semester innan jag går ut första året av gymnasiet..sick.
Och jag har hört det förr,
skyll dig själv, du valde faktiskt natur. Då får man räkna med att plugga.
Jo, jag vet att jag valde natur, men jag valde det för att matte, fysik, kemi är det ända som intresserar mig. Jag gillar NO ämnerna och allt som kommer med där medan jag rent ut sagt avskyr samhälle och geografi. Jag skulle inte klarat av det, hur chill det än är..så jag får väl sluta gnälla. For now.


Inte godnatt ännu. Sista tiden med rapporten och jag ska ta hand om den väl. Sedan lämnar jag in den och gör mig redo för skola på första gången på länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0