Eskiil.

Skolans långsammaste dag förvandlades till några helt okej timmar. Började med att skita i sovmorgonen och åka in för att plugga. Gick inte så jätte bra, glömde nämligen allt hemma. Men fick lite saker gjort, fysik bland annat eftersom vi har prov på fredag. Sedan satt jag i bibblan under halva Naturkunskapen, innan jag gick och åt med Jasmina, och tog sedan tolv bussen hem när våran samhällslärare var sjuk.

Nu ska jag vidare mot Eskilstuna med Fanny, solning och kanske lite shopping står på schemat. Behöver nog en liten uppiggning, vädret är hemskt och jag är ganska säker på att jag har en spricka i foten efter gårdagens orientering. Ska be mamma kolla på den senare, men nu ska jag vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0