I haven't work myself to death

..ännu.

Orkade inte blogga igår, drog till Lovisa på kvällen efter att varit på lagevent.

Dagen har varit riktigt mysig. Stekt med Fanny på Hökmossen i stortsätt hela dagen. Martin kom även ner och sedan träffade vi Micke, Ludvig och tre andra killar. Till slut satt jag och Fanny bara och kollade medan dom lirade fotboll, det blev bara kallt och myggit så vi åkte hem.

Imorgon ska jag upp tidigt, matte prov på morgonen. Bestämde mig för att skippa gympan imorgon, har redan sprungit i skogen och det resulterade i att jag inte kunde gå på fyra dagar så det är något jag ogärna gör igen.

Annars har P precis åkt och kommer hem någon gång framöver och jag vill hitta lite ork att plugga.



Saknar! Ifall någon ville veta så är bilderna helt oredigerade och från Dubai. Insane.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0