This shit really gets old

Belivie it or not, jag kan faktiskt vara sjuk. Var tvungen att gå hem tidigare från skolan och se på fan, det fanns konsekvenser till att vara sjuk..tänk att jag inte visste det!

Dagen har bestått av ett hemskt nationella, ett hemskare engelska betyg och ett ännu hemskare slut på dagen. En helt enkelt hemsk dag rakt igenom. Den ända ljuspunkten jag har haft idag har varit Saga, jag tackar min gud att jag har henne som gör att jag skrattar åt mina bekymmer istället.

Nu ska jag gå och lägga mig, har fortfarande feber men mina planer är att gå till skolan imorgon. Har nationella i spanska vilket ska bli enormt plågsamt.


Finaste random-bilden..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0