Forty eight days to go..

En ultra fin kväll med gosi-flickorna. Vi gjorde inte direkt mycket men det var mysigt att vi samlades ändå.

Imorgon ska jag åka till turk-i-staden med mamma för att shoppa det sista inför kreta. Fem dagar kvar mina vänner, jag börjar bli nervös. Inte för att flyga, på det planet är jag mycket van, utan mer att om jag åker om fem dagar så är det inte långt kvar till jag går ut ettan. Skrev det sista någonsin idag och jag tror inte att det har kommit till mig riktigt. Det är så orealistiskt och absurt..

Något som också är orealistiskt och absurt är det faktum att om fyrtioåtta dagar släpps den allra sista delen av den allra sista Harry Potter filmen. Det är för fasiken slutet på en del av mitt liv för mig. Sedan jag var elva har det betytt världen för mig och nu ska den ta slut.
Jag funderar på att inte ens kolla på filmen, för då känns det som om det inte kommer ta slut. Bara låtsas som det var menat att vara för evigt.


Andra trailen...dör.dör.dör.dör.villinte.villinte.villintesajagju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0