----

Mina fötter mår faktiskt bättre nu, så länge jag sitter stilla och värmer dom så är dom okej. Vilket passar jätte bra, då kan jag sitta i soffan och kolla på hockeyn medan jag målar mina naglar i en as häftig färg och pappa serverar mig allt jag vill ha.

Annars är det ganska skönt att vara Svensk, 4-1 ledning mot USA. Känns skönt att dom får visa vad dom kan innan the serious part börjar. Man får väl tacka våran fina målvakt, Viktor Fasth, för att vi överhuvudtaget vann i förrgår.

Sitter annars och kollar på kläder, skor, smycken och sånt inför sommaren när jag egentligen behöver plugga. Vill helst köpa upp hela Nelly och ganska många plagg från Bikbok. Har verkligen fastnat för färger som oragne och blå på kläder. Färger som verkligen står ut, därför vill jag väldigt gärna uppdatera min mörka och trista garderob. Ska nog ta ett snacka med mor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0